20. B-delen, övriga frågor

Klicka på de små diagrammen längst ned på sidan för att se dem i större storlek!

  • Din generalagent tar hänsyn till Dina synpunkter innan han fattar några beslut som rör Din verksamhet
  • Din generalagent har bilar som kunderna vill ha
  • Din generalagent har en marknadsanpassad prissättningspolitik för bilarna
  • Din generalagents produktkvalitet är konkurrenskraftig
  • Din generalagents kundtillfredsställelsepolicy stödjer produkten
  • Din generalagent mäter kundtillfredsställelse på ett rättvist sätt
  • Försäljningskontakten med generalagenten motsvarar Dina förväntningar
  • Din generalagents marknadsföring ger ett bra stöd för din försäljning
  • Kostnaden för serviceteknisk litteratur är rimlig
  • Servicekontakten med generalagenten motsvarar dina förväntningar
  • Reservdelskontakten med generalgenten motsvarar Dina förväntningar
  • Din generalagent tillämpar en marknadsanpassad prissättningspolitik för reservdelarna
  • Din generalagent har en bra organisation
  • Din generalagent har en kvalificerad personal
  • Din generalagent har ett tydligt mål för återförsäljarnas lönsamhet
  • Det målet är tillräckligt för att Du långsiktigt ska kunna utveckla din verksamhet
  • Totalt sett motsvarar din generalagent dina förväntningar
  • Känner Du en stark support från Din generalagent?
  • Fler märken inom bilförsäljningen
  • Fler märken inom service
  • Alternativa leverantörer (utöver GS) av reservdelar
  • Överväger du att expandera under året genom förvärv av något ytterligare bilföretag?

Intervjuer 2015